2010. július 29., csütörtök

Szégyen- nem szégyen

Szégyen-nem szégyen, de megbuktam a level diétával anno, de most újrakezdem, mert határidőre kell fogynom. Négy hetem van, hogy megváltozzam, ezért ez a diéta tökéletes... azt hiszem. Igyekszem nagyobb önkontrollt gyakorolni majd, mert mostanában igen elcsúsztam e téren.
Ellent kell mondanom a kenyérnek, a rizsnek, a krumplinak, a zsírnak, az olajnak és mindennek ami ezek felhasználásából készül. Mondhatom szép kis lista.
Remélem legalább az idő nem lesz gatyarohasztó, mert abban az időben az embernek semmihez sincs kedve. Csak tesped egész nap, pedig lenne lehetőségem futni járni. Ma meg is jegyezte anyám, hogy könnyen feladtam. Na, nesze nekem. De már csak azért is megmutatom!! Érettséginél is azt mondta, hogy magamnak köszönhetem, hogy nem tanultam, erre leérettségiztem sík négyesre! Na most is ez lesz... ő dumál, de én megmutatom neki!

(amúgy így utóiratként, ajnálom A Titok című könyvet! Nagy hasznát veszi az, aki változtatni akar az életén)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése