2010. március 25., csütörtök

Level- diéta

Azt hiszem sokan hallottak már erről a diétáról, de ha mégsem, hát... ne haragudjatok, de lusta vagyok bemásolni XD "Kiguglizod" és már meg is van, mikor mit kell enned. Én hétfőn kezdtem a háromszor öt napos idétát, ami nagy eredményeket ígér... hát nem tudom... majd meglátjuk.
Ez a negyedik napom, és visszagondolva, jól bírom. Egy jó tanács aki diétázni kényszerül: FOGLALD LE MAGAD! Ugyebár én is azok közé tartoztam, akik unalmukban, mit ad Isten, hát ettek. A diéta elkezdésénél be kellett látnom, hogy csak úgy bírom, ha lefoglalom magam olyankor mikor nem szabad ennem. Bármit megcsináltam eddig, csak ne gondoljak az evésre. (Még anyumnak is segítettem a takarításban, ami nálam nagy szó XD)
Már a legelején hibáztam, bár nem a diétában, hanem abban, hogy elfelejtettem megméretkőzni, plusz centivel megmérni a tagjaim. A centit tegnap hasznosítottam, és IGEN! nem félek leírni mim mekkora méretű, mégha ciki is.

Magasság:178 centi
Súly: 85kg (legutolsó mérés szerint, ami hát valljuk be, nem most volt)
Derék:85cm
Csípő:102cm
Fenék:110cm
Comb:63cm
Vádli:41cm (ez is fontos számomra, mert elég vastagnak találom)
Felkar:31cm (ez azért kell, mert nem szeretnék pólóból kilógó húsos botokat a karom helyett :P)
Mell: 98cm
Ezeket az adatokat a súlyon és a magasságon kívül a diéta 3. napján mértem. Igyekszem majd további adatokkal is szolgálni.

A diéta alatt Cerbona kétszersültet eszek, és 1,5%-os tejfölt. Az első nap még mindent pontosan betartottam, bár egy egész pohár tejfölt (vagy akár egy felet) nem tudok egyszerre megenni, akárhogy is szeretném, így abból rendszerint kevesebb megy le, és általában, hogy könnyítsem a dolgom, rákenem a kétszersültre.
Második nap már bűnöztem olyna szinten, hogy ebédre csupán egy narancsot tudtam megenni, mivel iskolás vagyok, és oda nem tudtam bevinni a tejfölt (kétszersülttel próbálkoztam de darabokra tört XD). Ez az egyetlen nap eddig amikor ebédnél kevesebbel kell beérnem, mivel rendszerint ötkor végzek a suliban.
A saláta egyszerűen ízetlen szerintem, így a naranccsal együtt ettem meg a harmadik napon ebédnél. A főtt tojást azt nagyon szeretem, azzal nincs gond, hála az égnek. Az eddigi csábítás pedig hatalmas volt:P
Anyukám rendkívül jól főz, így még én ettem a saláta leveleim, szagolhattam közben az istenien elkészített brassóit, miközben jóízűen falatoznak XD A második pedig mikor ma hazaértem, palacsintát csinált, de sajnos én nem ehettem belőle, és ki is bírtam *rendkívül büszke magára* :P Az igazi csábítás viszont akkor lesz, ha nővérem elkezd sütni... * sír a szája* olyan tortákat készít, hogy azt elhinni is nehéz, és a süteményeit is egyszerűen vétek kihagyni, amit én kénytelen leszek megtenni. Szurkoljatok;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése