2010. július 30., péntek

Első nap

Némileg változtatnom kellett a felálláson... na, jó... nem csak némileg. Rá kellett döbbennem, hogy egyetlen hozzávaló sincs itthon a levelhez, így kénytelen voltam más megoldáshoz folyamodni, de az sem jobb, mint a level.
Na szóval, akkor elmondom, mit is toltam magamba ma:
Reggel: két uborka (hála az égnek ezt megtaláltam a kertben, ingyen és bérmentve, és a Norbi update szerint is ehetem egész nap, bűntudat nélkül)
Ebéd: hát igazából vágtam egy paprikából (ami szintén a kertben terem, és a Norbi update szerint ezt is egész nap ehetem) két csíkot, és azt majszoltam, miközben a kedves családom a krumplifőzeléket, és a fasírtot ette. A krumplifőzeléket alapból nem szeretem, szóval azzal nem volt gond, de a fasírt, és az illata, már nehezebb kihívás volt.
Vacsora: négy szilva, két főtt tojás, és egy koktélparadicsom XD (szintén 1-es kódos a Norbi update szerint mind)
Magyarul a level diéta szerinti háromszor való étkezést megtartottam, valamint ügyeltem, hogy az anyagcserém ne lassuljon le. Igyekeztem a level szerinti adagokat enni, csak más ételekkel, ezt vegyítve Norbi diétájával.
Szóval azt hiszem sikeres volt a mai nap.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése